Skottland!

Jag har inga bilder idag. Men jag ar i Skottland! har varit uppe pa 1000 meter och ner igen. Huffpi! Det ar ganska awesome here, mkt finare vagar, finare natur, ett helt nytt sprak nastan.. solsteken steker mig dock och jag ar en dalig stekare, dvs jag ar valdigt rod

I forrforrgar cyklade jag 76 miles = 12.6 mil

Igar cyklade jag 68 miles = 10.8 mil

idag, varmaste hittills.. huff huff blev det 11.8

sa nu ar jag helt slut och pajjad och forkyld, men eftersom jag vart sa duktig har jag bara 53km kvar! wiihl. Edingburgh tomorrow!

Kommentarer
Postat av: m&d

Hur bor du egentligen? Cyklar så långt varje dag=har fått järnben eller?

2009-07-03 @ 15:49:53
Postat av: Matte

Pa vandrarhem mest, att sova i talt ar ingen hit da man antingen vaknar upp svettig och blot, eller blot av regn, eller bada tva. Men det finns en mangd vandrarhem har (:



Vilka ar ni som gommer sig bakom den mystiska m&d-namnet? ^^

2009-07-03 @ 19:00:23
Postat av: Sune

Hej killar som du från ume helt otroligt vilken bedrift jag har bara cyklat till vilhelmina nu är det bla bla hoppas det går bra har du fiskat något hälsningar morbror s

2009-07-04 @ 09:25:19
Postat av: Sune

Hej killar som du från ume helt otroligt vilken bedrift jag har bara cyklat till vilhelmina nu är det bla bla hoppas det går bra har du fiskat något hälsningar morbror s

2009-07-04 @ 09:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0