Göteborgh

Nu är jag här, i ett underbart hus uppe på höga klippor, som i en saga, eller Spanien, med 4 meter breda vägar som ormar sig längs backarna och stekande sol

Här förblir jag till fredag kl 18, för då checkar jag in på ett fraktfartyg mot the great britannia. Kommer fram 22.00 (enligt tidtabellen) och sen ska jag cykla ett par mil till en camping. Det ska inte vara lätt när det är svårt :D men se det leöser seig!

Musik är lite som ett av livets återkommande teman. Jag tänkte dela med mig av min bästa road-låt. Med den här jag jag flygit fram på Akka i 35km/h! I uppförsbacke! Och rullat i 45-50 i branta backar med granarna susande förbi och alla bilister sjukt imponerade av mig (drömmen är att få cykla om en moppe). Till och med regnet blir mindre blött

Enjoy



Kommentarer
Postat av: Danne D

Heja Matte, friskt humör!



Vi såg faktiskt Transformers - The Movie i lördags som uppvärmning inför TF 2 som vi såg på bio igår, tisdag. Den var...sådär. Men ganska awesome ibland.



Ta nu med dig det här på resten av resan!



//Dannie

2009-06-24 @ 18:10:04
URL: http://www.myspace.com/kaptenkid
Postat av: Mattias

Först tänkte jag att du menade att orginalet var.. sådär :0 Den är ju bland dom bättre kassa animationer out there (;



Jag glömde lägga in min kapten kid skiva på mp3n! noo, ju.. men jag ska lyssna lite då och då, och minnas Ume

2009-06-25 @ 23:25:39
URL: http://humptynumpty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0