Arf!°

Min första upplevelse av cykelsemester blev allt annat än trevlig. Första sträckan på 8 mil (Umeå - rundvik) tog 3h 30m och var jättenice, fick gomiddag hos Em och vilade lite, sen fortsatte jag mot övik. Här började helvetet när jag hamnade på en trasig grusväg i 2mils uppförsbacka, för att sen svänga 100m för tidigt, resulterande i att jag hamnade flera mil fel, och bara en mil ifrån rundvik. Här dog telefonen. Fick cykla yttligare en mil på en skitig grusväg innan jag till slut kom fram till gideå där jag skulle hamnat in the first place. Men då på nått magiskt sätt cyklade jag fel igen och blev till slut guidad åt rätt håll av fulla och glada raggare. 2.00 kom jag till övik och då hade jag druckit ca en liter vatten och ätit 3 äpplen sen kl 6 kvällen innan. uäääh.

Nu ska jag snart lämna övik och ut i skogen igen

Kommentarer
Postat av: Marran

Hehe stackare! Men det går nog bättre i dag ska du se :)

Postat av: Emmy

Skoj att du kom förbi ändå! :D Och snygg header på bloggen ^^ Take care!

2009-06-07 @ 01:40:07
URL: http://alito.blogg.se/
Postat av: isak

vad har jag sagt om trasiga grusvägar mattias! lömska som näcken. förresten, lycka till nu ;D

2009-06-08 @ 12:55:33
Postat av: Anonym

Heja dig! Heja dig!

2009-06-09 @ 20:14:35
Postat av: natta

vart är du nu?? har ju inte hört nåt på länge! lever du?

2009-06-10 @ 11:06:48
Postat av: inspiration

http://pedalingagainstpoverty.blogspot.com/

2009-06-12 @ 12:52:39
Postat av: AnnSofie

Tog du dig till Långsele? Tog du dig IFRÅN Långsele? Om du lyckades med båda de förstnämnda så klarar du allt! You go man! Bike away!

2009-06-12 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0