Pixor

Här kommer lite bilder jag knäppt dårå. Ni kommer inte få se många regniga landskap dock då jag sånna dagar är ganska surmulen själv och tycker att världen är för ful för att fotas

Jag har sett åker efter åker, fast med glädje! underbara avbrott till granskogen





Här sov jag dag 2, ett par trevliga gammla grannar :)


Dag 3, långsele hos min moster


Sen hittade jag en kyrka i skogen


Blev lite hungrig så jag solade en stund, och cyklade sedan rakt in i regnet


Gastsjö hos Örjan med styvfar


I'm pointing at You


Kyrka jag tyckte var lite latjo


Stannade för att fota några skottska kor, som tyvärr sprang och gömde sig, så jag fotade lite asfalt istället


Mattias har hittat självutlösaren!


Selma Lagerlöf är infrusen i carbonite, precis som Han Solo


Kyrka, och min heliga Akka. Vad står det?


Can you spot the Mattias?


Såhär häftig är jag när jag sover


 så häftigt är det när jag vaknar ibland


Några dagar senare, efter en ångest-cykling cyklar jag ut ur regnet och ner till detta, ca 21.55 (5 min innan campen stängde). Men vad är det som gömmer sig i vattnet?


Cool camping aye? Lyckornas camping. 120kr / natten med tält


Och sen göteborg! wooh


Utsikt från balkongen där jag bor


Åkte på äventyr. Här utöver jag min thumbs up-tai chi kung fu för att hålla peppen på toppen


Vampyrfisken


Tack och hej, säger vampyrfisken

Nu seglar jag mot England! Stay tuned yoyo

Kommentarer
Postat av: Marica

Spännande resa du gör! (kommer helt klart följa din blogg) Lycka till med resten av vägen :) Många kramar från småland

2009-06-26 @ 18:00:31
Postat av: Anonym

Danke schon, tankte jag skriva, men det finns ju inga o: har.. kanske ska borja skriva vertikalt =d hoppas du har det bra dar nere!

2009-07-03 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0